Co można załatwić przez infolinia Plus? Jak jeszcze skontaktować się z Plusem?

Plus systematycznie rozszerza swoją ofertę zarówno produktów, jak i usług. To nie tylko telekom, ale i sprzedawca prądu oraz gazu, ubezpieczyciel czy nawet bank. Infolinia jest jednak jedna. Sprawdźmy zatem co przez nią załatwimy i czy nie lepiej wybrać inną formę kontaktu?

Plus tak jak każda większa firma posiada własną infolinię, która jest do dyspozycji zarówno obecnych, jak i przyszłych klientów. Infolinia jest czynna przez całą dobę i w każdy dzień tygodnia. To z całą pewnością ułatwienie dla konsumentów, bowiem z pomocą można zadzwonić w każdej chwili.  Do dyspozycji są trzy numery infolinii Plus:

  • 601 102 601
  • 601 100 601
  • 2601

Więcej o infolinii Plus można poczytać na https://energiadirect.pl/poradniki/plus-kontakt

Wiele spraw można załatwić drogą internetową. Plus do obsługi klienta uruchomił specjalny formularz, który umożliwia załatwienie spraw dot. oferty Plus, taryfy, usług i pakietów, telefonów i urządzeń, faktur i płatności czy reklamacji. Jest także serwis Plus Online, gdzie klient ma dostęp do faktur, płatności, rozliczeń. To bardzo szybka forma kontaktu, jak nie najszybsza. Tutaj od razu można pobrać fakturę elektroniczną czy ją opłacić. To narzędzie, które zdecydowanie ułatwia obsługę klienta. Za pośrednictwem tego narzędzia można wysłać także zapytanie czy po prostu zareklamować rachunek. Tutaj na bieżąco jest możliwość sprawdzenia statusu sprawy.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s